piątek, 9 maja 2014

Rozdział 3

-Nicole,przyjdź do salonu!-zawołał mnie Josh
-Zaraz!-krzyknęłam
-No dalej
-Dobra,idę
 Wstałam niechętnie z łóżka i poszłam leniwie do pomieszczenia.Dotarłam kiedy chłopak zakładał kurtkę.
-Co chciałeś?-spytałam
-Wychodzę
-I po to mnie wołałeś,idioto-wkurzyłam się
-Nie mów tak do mnie!-uderzył mnie tak mocno w twarz,że upadłam na podłogę.
-To bolało!
Chłopak wzruszył ramionami i wyszedł.Poszłam do łazienki,żeby obmyć twarz.Potem otworzyłam moją szafę i ubrałam to:
Po ubraniu się,wyruszyłam do kuchni i zrobiłam  naleśniki ;) Nagle ktoś do mnie dzwonił.Wyjęłam telefon z kieszeni i zobaczyałam,że dzwoni Natalie.
-Cześć Nicole-powiedziała pierwsza
-Hej
-Możemy się dzisiaj spotkać?
-Tak,ale gdzie?
-W Nando's o 14.00
-Ok
Zjadłam śniadanie i wyruszyłam poczytać książkę (ja i czytanie,nowość XD) Wybrałam to:

Po paru godzinach,zobaczyłam która jest godzina.Była już 13.00,szybko poszłam ubrać to:

i zrobiłam lekki makijaż.Zeszłam na dół i zamknęłam drzwi.Po 30 minutach dotarłam do miejsca.Weszłam do środka i zobaczyłam moją przyjaciółkę i czterech chłopaków.Jeden z nich,czyli blondyn mi się spodobał.Chyba ich kiedyś widziałam.
-Hej-powiedziała dziewczyna przytulając mnie.
-Cześć-uśmiechnęłam się do niej
-Nicole co masz na twarzy?
-Josh mnie dzisiaj uderzył-zrobiłam smutną twarz
-Porozmawiam z nim
-Nie rób tego,jeszcze ci coś zrobi
-Dobra,ale kiedyś tak to zrobię-złapała mnie za nadgarstek i poszliśmy usiąść.

-Nicole,chciałam ci przedstawić mojego chłopaka Harr'ego
-Hej-powiedział,przytulając mnie 
-A to są nasi przyjaciele Niall,Liam,Zayn i Louis,a to Nicole
-Cześć-krzyknęli i też mnie przytulili
Usiadłam i zamówieliśmy jedzenie i rozmawialiśmy.Najbardziej rozmawiałam z Niall'em,lepiej się poznaliśmy.

-Wszyscy już zjedli?-spytał się Louis
-Tak-odpowiedziliśmy
-To chodźcie-powidział
-Oczami Niall'a-

Rozmawiałem długo z Nicole.Bardzo mi się spodobała.Po jakimś czasię Louis się spytał:

-Wszyscy już zjedli?
-Tak-odpowiedziliśmy
-To chodźcie-powidział
Poszliśmy do czarnego Carlssonu.
-Gdzie jedziemy?-spytał Liam
-Może do Wesołego Miasteczka?-zaproponowałem
-Ok-powiedzieli wszyscy i pojechaliśmy do miejsca


***************************************
Przepraszam,że tak długo nie pisałam,ale szkoła i inne rzeczy :P
Podoba Wam się rozdział?
Następny za 2 kom.

9 komentarzy:

  1. Extraa ! Napisz następny ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. super . czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKIE!!! NEXT NEXT NEXT !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 komentarz ok daka

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 komentarz ok pisz następny teeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaazzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak na marginesie nie chciało mi sie pisać dakula

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! Aaa oby Nicole była z Horankiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No to tak:
    Nie dodawaj emoikonek.
    No i te zdjęcia.
    Wysil się na jakikolwiek opis, a nie ,, ubrałam to" i na dole zdjęcie.
    No i ,, Harry'ego", a nie ,, Harr'ego".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wiele rozdzialów w których są emikonki ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń